ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Post Top Ad

Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2020

Η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. ΑΓΝΟΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ.

 

ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ Δ.Σ. ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΛΑΓΚΑΔΑ Η “ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.” ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΦΗΝΑ ΚΑΙ ΧΤΙΖΕΙ ΔΙΟΔΙΑ

ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ Δ.Σ. ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΛΑΓΚΑΔΑ Η “ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.” ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΦΗΝΑ ΚΑΙ ΧΤΙΖΕΙ ΔΙΟΔΙΑ

ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ Δ.Σ. ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΛΑΓΚΑΔΑ Η "ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε." ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΦΗΝΑ ΚΑΙ ΧΤΙΖΕΙ ΔΙΟΔΙΑ
ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ Δ.Σ. ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΛΑΓΚΑΔΑ Η “ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.” ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΦΗΝΑ ΚΑΙ ΧΤΙΖΕΙ ΔΙΟΔΙΑ

Η “ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.” ΑΓΝΟΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑ ΔΙΧΩΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΛΕΥΡΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΛΑΓΚΑΔΑ. ΑΜΕΣΗ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΕΣΤΕΛΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΔΙΟΔΙΩΝ.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ “ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.” ΑΓΝΟΕΙ ΤΗΝ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΗ ΟΔΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΔΙΧΩΣ ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΟΔΙΩΝ.

 

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ:

ΘΕΜΑ: ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΛΕΥΡΙΚΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΤΟΝ Α/Κ ΛΑΓΚΑΔΑ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ

Η εταιρία σας ξεκίνησε την κατασκευή πλευρικών διοδίων στον Α/Κ Λαγκαδά της Εγνατίας οδού.

Πέρα απότο γεγονός ότι οι κατασκευαστικές εργασίες γίνονται χωρίς την προηγούμενη ενημέρωση του Δήμου και χωρίς να συνυπολογισθεί ή να ληφθεί υπόψη η έκφραση γνώμης για την πρόθεσή σας αυτή, είμαστε υποχρεωμένοι ως εκ της θεσμικής μας θέσης και της προάσπισης της δημόσιας ασφάλειας, των συμεφρόντων των δημοτών, αλλά και κάθε πολίτη που δραστηριοποιείται στα όρια του Δήμου μας, να εκφράσουμε την απόλυτη δυσαρέσκειά μας για την απαξία που επιδεικνύετε προς την τοπική κοινωνία, αλλά και για τους κινδύνους που εγκυμονεί η κατασκευή αυτή, διαμαρτυρόμενοι έντονα για τη μη λήψη υπόψη των παρακάτω.

Η κατασκευή των διοδίων σημαίνει εξ αρχής οικονομικό βάρος για τους πολίτες και δημότες, το οποίο θα πρέπει να επιβαρύνονται καθημερινά και θα ανέρχεται, κατ’ ελάχιστο, σε 23€/μήνα για κάθε εργαζόμενο. Ειδικά για την χρονική περίοδο που διανύουμε και τις οικονομικές επιπτώσεις στα νοικοκυριά λόγω της πανδημίας, αντιλαμβάνεται κάθε μέσος συνετός άνθρωπος ότι το επιπλέον βάρος των 23€/μήνα θα ανατρέψει τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς. Λαμβανομένου δε υπόψη ότι οι μετακινήσεις με ΕΙΧ τελούν υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις των κανόνων για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού, το κόστος αυτό ελάχιστα μειώνεται ή περιορίζεται. Επιπλέον, θα αυξηθεί το κόστος μεταφοράς προϊόντων από και προς τον Λαγκαδά για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εντός του Δήμου μας, αφού για τα φορτηγά και μεγάλα φορτηγά θα απαιτείται μηνιαίο κόστος τουλάχιστον ίσο με 57€ ή 80€ αντίστοιχα. Η απόφασή σας λοιπόν στρέφεται ευθέως κατά των δημοτών, των εργαζομένων στον Δήμο μας αλλά και των επαγγελματιών που εδρεύουν σε αυτόν.

Η κατασκευή των πλευρικών διοδίων θα σημάνει μετά βεβαιότητας αλλαγή στην κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων, τα οποία θα επιλέξουν αντί του αντιτίμου των διοδίων, διαδρομή χωρίς τέλη ώστε να περιορίσουν το κόστος. Ελλείψει παράπλευρης οδού, είναι βέβαιο ότι θα επιβαρυνθεί με βαρέα οχήματα η ΠΕΟ Θεσσαλονίκης – Καβάλας και δη το τμήμα από το Καβαλάρι μέχρι και τον Κόμβο του Αγ. Παντελεήμονα ή την Ευκαρπία. Αυτή η επιλογή θα έχει ως άμεση συνέπεια βαρέα οχήματα να διέρχονται μέσα από πυκνοκατοικημένη περιοχή (Λαγυνά) με άμεσο κίνδυνο την πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων ή κυρίως δυστυχημάτων.
Η έλλειψη παράπλευρου οδικού δικτύου καθιστά άκρως επικίνδυνη την κυκλοφορία μέσω κατοικημένων περιοχών και ως εκ τούτου σας καθιστούμε υπεύθυνους για όποια ατυχήματα ή δυστυχήματα συμβούν από τις πράξεις σας ή τις παραλείψεις σας, χωρίς να υπολογίζετε σοβαρές παραμέτρους για την τοπική κοινωνία και οικονομία και ειδικά για τις ανθρώπινες ζωές.

Η κατασκευή των πλευρικών διοδίων θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στη συρρίκνωση της επισκεψιμότητας σε τουριστικές περιοχές του Δήμου μας, καθώς οι εν δυνάμει επισκέπτες θα περιορίσουν την μετάβασή τους εκεί λόγω του κόστους των διοδίων.

Κύριοι, είναι απαράδεκτο για μόλις 7 χιλιόμετρα οδικού δικτύου να κατασκευαστούν πλευρικά διόδια, τα οποία καθιστούν την ελεύθερη διακίνηση προβληματική αφού περιορίζεται η μετακίνηση των πολιτών, είτε σε δρόμους εντός κατοικημένων περιοχών με κόστος σε χρόνο, αλλά και με κίνδυνο την πρόκληση δυστυχημάτων, είτε με την καταβολή τέλους διοδίων που συνεπάγεται την οικονομική επιβάρυνσή τους.

Σημειώνουμε ότι αν και ζητήθηκε, από τις Υπηρεσίες σας, να μας χορηγήσετε όλα τα στοιχεία για την κατασκευή των πλευρικών διοδίων στο σημείο του Α/Κ Λαγκαδά, εσείς ουδέν πράξατε, εντείνοντας έτσι τις αμφιβολίες μας και τις υποψίες μας ότι εργάζεστε ερήμην και σε βάρος της τοπικής κοινωνίας.

Συναισθανόμενοι το χρέος που έχουμε έναντι των δημοτών, των εργαζομένων και των πολιτών που μετακινούνται στο Δήμο Λαγκαδά και την ευθύνη μας να υπερασπιστούμε τα αναφαίρετα δικαιώματά τους, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ για την κατασκευή των πλευρικών διοδίων. Σας ΚΑΛΟΥΜΕ άμεσα να διακόψετε κάθε εργασία και να προσέλθετε σε γόνιμο και παραγωγικό διάλογο με την τοπική κοινωνία ώστε να ακούσετε και να αποδεχθείτε τις δίκαιες προτάσεις της και να διαμορφωθεί το πλαίσιο εκείνο που θα περιορίσει τους κινδύνους και δεν θα βλάπτει τους πολίτες.

ΚΑΛΟΥΜΕ τους αρμόδιους κκ Υπουργούς, όλους τους κκ. Βουλευτές της Β’ Θεσσαλονίκης και τον κ. Περιφερειάρχη να σταθούν αρωγοί στο δίκαιο αίτημά μας και να συμβάλλουν στην άμεση λύση των προβλημάτων που δημιουργούνται από την κατασκευή των πλευρικών διοδίων στον Λαγκαδά.

ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ, τέλος, ότι είμαστε διατεθειμένοι να ασκήσουμε κάθε νόμιμο δικαίωμά μας για το συμφέρον των δημοτών μας και των πολιτών, αλλά πιστεύουμε ότι με τον διάλογο και την κοινή αντίληψη μπορούν να βρεθούν βιώσιμες λύσεις.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΛΑΓΚΑΔΑ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΑΧΜΑΤΖΙΔΗΣ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΠΟΥ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 4 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 2019 ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ. ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΚΟΜΜΑ, ΦΟΡΕΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΑΞΕΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

ΠΗΓΗ

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

1.1. Το Υπουργείο Οικονομικών θα αναδομηθεί σε μια υπηρεσία που θα υπηρετεί τη μέσω του φόρου ανταποδοτική διαδικασία της Πολιτείας προς τον πολίτη.

1.2. Θα καταργηθούν όλοι οι υπάρχοντες φορολογικοί νόμοι γιατί η πολυνομία είναι η οδός της διαφθοράς, διαπλοκής, συναλλαγής όλων των κακόβουλων ενεργειών και καταδυνάστευσης του πολίτη. Ο φορολογικός νόμος του εισοδήματος που θα καθιερωθεί θα έχει τουλάχιστον 10ετή διάρκεια.

1.3. Θα καταργηθούν όλοι οι υπάρχοντες φόροι επί της ακίνητης περιουσίας ώστε ο πολίτης να είναι πραγματικά κυρίαρχος και κύριος της εστίας του και της περιουσίας του. Ο φόρος για αγορά ακίνητης περιουσίας δεν θα είναι πάνω από 3 % και όχι 11 % που επί πολλά χρόνια πληρώνουμε για απλή μεταβίβαση. Για μεταβίβαση σε συγγενή πρώτου βαθμού είναι χωρίς φόρο.

1.4. Για την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών η Ελλήνων Πολιτεία θα θέσει νομοθεσία ώστε η αγορά των αυτοκινήτων να γίνεται ατελώς με ένα ποσό ΦΠΑ εάν και εφόσον κριθεί αναγκαίο.

1.5. Τα τέλη κυκλοφορίας δεν θα είναι πάνω από 50 € ετησίως γιατί δεν υπάρχει καμία λογική, αυτοκίνητα με τέσσερις ρόδες και με κάλυψη οδοστρώματος περίπου το ίδιο να υπάρχει μια διακύμανση 150 έως 1400 € όπως είναι σήμερα.

1.6. Τα διόδια καταργούνται γιατί καταστρατηγούν το δικαίωμα της ελεύθερης διακίνησης των πολιτών εντός του Ελλαδικού χώρου. Με τους σημερινούς παρόχους των Εθνικών Οδών θα διαπραγματευτεί η Πολιτεία.

1.7. Η φορολογία εισοδήματος θα αρχίζει από της 15.000 € ετησίως. Η μέριμνα της Πολιτείας είναι ότι ο μικρότερος μισθός θα είναι διαμορφωμένος κατά αυτό τον τρόπο ώστε το 50 % του να καλύπτει τις βιοτικές ανάγκες του εργαζόμενου.

1.8. Η Ελλήνων Πολιτεία θα διανείμει στον άξονα των Ελλάνιων Αξιών κρατική γη στους αυτόχθονες Έλληνες Ιθαγενείς και μόνο σε αυτούς χωρίς το δικαίωμα μεταπώλησης της.

1.9. Η Ελλήνων Πολιτεία με απόλυτο σεβασμό στον νεογέννητο Έλληνα με πρόσβαση στην αρμονία και με γνώμονα ότι ήρθε στην Ελλάνια γη θα αποκτά αυτομάτως ένα τμήμα της πολεοδομημένης περιοχής. Με σεβασμό προς κάθε Έλληνα Πολίτη και με βάση την ισότητα και όλα τα Ελλάνια Πρωτόκολλα από την πρώτη ημέρα που θα αναλάβει θα αντιμετωπίσει την γυναίκα αναγνωρίζοντας τον τεράστιο ρόλο της όπως ορίζεται στην Κοσμοθέαση μας (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

1.10. Η γυναίκα αναγνωρίζεται ως αυτοδύναμη, αυτόνομη και ανεξάρτητη μέσα στο κοινωνικό σύνολο. Φορολογικά αντιμετωπίζεται αυτόνομα κάνοντας προσωπική φορολογική δήλωση και όχι οικογενειακή. Οτιδήποτε αποκτάται εντός του έγγαμου βίου θα διαμοιράζεται σύμφωνα με την νομοθεσία εξαρχής. Για τις μητέρες που ανατρέφουν παιδιά θα υπάρχει πλήρη μισθολογική και ασφαλιστική κάλυψη από την Πολιτεία. Από την πρώτη μέρα που καθίσταται έγκυος με Ελλάνιο Γόνο,

Η Πολιτεία αναλαμβάνει πλήρως όλα τα έξοδα εγκυμοσύνης, γέννησης και ανατροφής του. Η Πολιτεία θα αποκαταστήσει όλες τις μητέρες όταν χρειαστεί να μπουν στην παραγωγική διαδικασία για τα χρόνια που έμειναν εκτός αυτής.

1.11. Είναι υποχρέωση μας να ανατρέψουμε την γενοκτονία που γίνεται σήμερα και να την μετατρέψουμε σε ευγονία. Η αποκατάσταση και η εξασφάλιση των γυναικών μητέρων και των απογόνων μας είναι ιερό καθήκον μας.

1.12. Μέσω της φορολογικής πολιτικής θα δοθεί ανάπτυξη σε όλους τους επιμέρους παραγωγικούς κλάδους.

1.13. Η Ναυτιλία δεν θα φορολογείται με μόνη υποχρέωση να είναι η έδρα της εταιρείας στην Ελλάδα. Το προσωπικό και τα πληρώματα να είναι Έλληνες, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμοι και όλες οι επισκευές των πλωτών μέσων να γίνονται στην Ελλάδα.

1.14. Στην βιομηχανία η οποία θα καλύπτει τομείς παραγωγής που είναι απαραίτητοι στην Πολιτεία και προκειμένου να γίνει η Ελλάδα αυτάρκης βιομηχανικά, τα πρώτα πέντε χρόνια καθίστανται αφορολόγητα.

1.15. Η βιοτεχνική παραγωγή προϊόντων καπνού και αλκοολούχων ποτών θα επιβαρύνεται με φόρο μόνο ίσο με την αξία του προϊόντος. Δηλαδή η τελική τιμή πώλησης του είναι 50 % η τιμή πώλησης από τον παραγωγό και το 50 % φόρος προς την πολιτεία.

 e.sy news.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ - ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ:

Post Top Ad

ΣΕΛΙΔΕΣ